17.11.2025 12:06
Чому УБД не підтягується в «Дії»?
Причин всього дві, але обидві — поширені:
Ваші дані не потрапили до Єдиного реєстру ветеранів (ЄДРВВ)
Так трапляється, якщо орган, який видав паперове посвідчення, не передав або не встиг передати відомості до реєстру.
Що робити?
Дізнайтесь назву органу, який видав ваше посвідчення (вказано всередині документа).
Зателефонуйте на Єдину ветеранську лінію: 0 800 505 217.
Оператор підкаже, як правильно ініціювати внесення вашої інформації до реєстру.
Ваші дані внесені в реєстр з помилками
У «Дії» при додаванні документа з’являється помилка «Відсутня повна інформація в ЄДРВВ — це означає, що в реєстрі є неточності.
Що робити?
Ви можете самостійно виправити інформацію через офіційний сайт Мінветеранів:
Перейдіть на сайт → розділ «Контакти»
Далі → «Уточнення даних (є посвідчення)»
Завантажте сканкопії:
паспорта
ІПН
витягу з реєстру Мінветом громади
посвідчення, яке підтверджує статус (за наявності)
Після перевірки ви отримаєте лист на електронну пошту, вказану в заявці.
Після оновлення даних — оновіть «Дію»
iPhone
Вийдіть з облікового запису
Авторизуйтеся знову через BankID
Повторно додайте документ
Android
Просто оновіть застосунок
Повторно додайте документ
Підсумок
Чому документ не підтягується?
— Дані відсутні або є помилки в Єдиному реєстрі ветеранів.
Що робити?
— Зателефонувати на 0 800 505 217 або самостійно уточнити дані через сайт Мінветеранів.